Saturday, June 21, 2008

Jadi Pandai

.




Semalam saya pergi tengok wayang bertajuk Jadi Pandai. Wayang itu sangat menarik sebab wayang itu ajar orang jadi pandai. Memang berbaloi kamu semua pergi tengok. Tengoklah sebab nanti habis tengok kamu semua keluar sudah jadi pandai. Maka kuranglah orang bodoh di dunia ini. Saya baru semalam tengok jadi saya bukan lagi orang bodoh sebab saya sudah jadi pandai. Siapa yang kata saya orang bodoh memang patut pergi tengok Jadi Pandai jadi mereka jadi pandai balik dan tidak akan panggil saya orang bodoh lagi.

Sebagai insan yang mulia, kita sepatutnya berterima kasih kepada pembikin filem Jadi Pandai ini kerana atas jasanya, orang bodoh di muka bumi ini kian berkurangan kerana mereka akan jadi pandai. Tanpanya, bumi ini mungkin akan menemui bencana Orang Bodoh Berlebihan selain daripada bencana alam lain seperti tsunami, gempa bumi dan kemarau. Adakah anda mahu memainkan perana anda untuk memelihara bumi tercinta kita? Tengoklah Jadi Pandai!



Betul tak kawan-kawan sekalian? =D









I guess you guys should have guessed that I'm talking bout Get Smart. XD


But seriously, go and watch it if you fancy some action-comedy movie. You won't regret laughing your butts off. =)





*spoiler*

Si Batu dan Khali yang Hebat adalah watak sampingan dalam wayang ini. Jika anda juga tengok Hiburan Gusti Dunia maka anda kenallah mereka. XD




.

0 ppl have things to say! [-]: